Första skoldagen..


(Idag har jag tränat Bodystep och CxWorx) = jobbig och svettig träning xD

Idag var första skoldagen efter jullovet. Vilket var roligt att se alla kompisar men shit första dagen och vi har redan  fått läxa och ska ha prov på onsdag. Visst det är ett mini prov men endå ett prov man måste plugga på. Så ikväll ska det bli massa plugg när jag har fått lite mat i magen,blir alltid svin hungrig efter träning =) Ska även försöka att hoppa i säng ganska tidigt idag och se till att verkligen vända dygnet till rätta igen. Dock älskar jag mitt nya schema ska försöka njuta och utnyttja tiden så bra som möjligt för i period 3 så blir det värre med fler kurser =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0