Världens bästa morgon =)



Idag när jag och vickan vakna så hoppa han in i duschen medans jag skulle laga frukost. Helt plötsligt så hör jag vickan säga Louise??? Jag är ledsen men jag tror säkringen gick inne på toan och i ditt rum.. Min första tanke var inga problem det fixar jag(Stolt och naiv som jag är xD). Jag trodde att det var som när strömmen går hos mamma att man bara drar upp en knapp. Men nej! Här snackar vi riktigt gammalt proppskåp och oavsett hur blond jag låter nu så har jag ingen aning om hur man gör xD Så vi fick ringa pappa men vi hann inte fixa ljuset. Detta innebar att jag fick sminka mig till ett levande ljus, inte det lättaste jag har gjort xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0