Torp + Bodyjam!

Direkt när jag vakna idag gjorde jag mig iordning för en sväng till torp med mamma, där jag köpte mig ett par byxor och en ny sport bh. Min första svarta sport bh kände mig jätte stolt xD Direkt efter torp blev det att åka till Sportlife då jag skulle hålla i Bodyjam efter som Zumba tjejen var sjuk. Det var otroligt roligt speciellt eftersom mer än halva gruppen aldrig hade kört Bodyjam innan, och dom var helt otroligt duktiga! Snacka om att man får sån energi då =)  

Bilden är på mina nya byxor som jag är helt förälskad i.. Men det roligaste var när jag skulle köpa dom och mamma fråga hur man skulle tvätta byxorna..  Mamma fråga nämligen experditen om man skulle torka av byxorna med en disktrasa xD Det var så roligt jag trodde jag skulle krivera xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0