Typiskt!



Hela lovet gick jag runt och var så otroligt trött och var säker på att jag hade någon infektion. Och självklart samma dag som skolan börjar vaknar jag med mandlar som har täppt igen hela halsen, kan inte äta, kan inte dricka allt gör ont. Öronen bara tjuter och skriker medans huvudet har blivit bombaderade av aliens. Nacken är stel och bihålorna har blivit överkörda av tåget. Visst är det underbart!!!!

Hatar att vara sjuk! Idag fick jag känna mig nerslagen och strunta i träningen. Mina vänners reaktion var ungefär: ÄR DU DÖENDE ELLER?!? haha jag som aldrig erkänner att jag är sjuk xD Känner mig dock inte speciellt taggad inför en dag i den otroligt kalla ishallen imorgon xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0