Konstigaste samtalet någonsin!

Jag sitter i soffan och ska äta med mamma. När victor och mamma kommer in på världens konsitgaste samtals ämne nämligen hur det är att föda barn! Samtalet gick knappast lugnt utan ord flög hit som dit verkligen xD
 Victor säger helt plötsligt denna underbara meningen ifrån ingenstans.

- Aaa men Catarina vad tror du gör ondast egentligen, när du födde Louise eller när man själv föds? Jag menar man går ju faktiskt ut med näsan i rumpan.
 
Mamma svarar: Går ut! Det är ingen dörr man går igenom liksom!! Och man kommer inte ut med näsan i rumpan man skjuts ju inte ut som en boll! Även om läkaren gjorde allt för att Louise skulle stanna inne!

- Victor svara något med att det inte kan vara bekvämt att bli född osv..

- Tillslut svarar mamma: Victor jag tänker inte prata med dig om vad som gör ondast för du kommer aldrig föda barn! Utan det kommer Louise göra och då kan vi ha det samtalet!!

Så hör jag en mumlande röst antingen från mamma eller victor: Vem som kommer få ondast när Louise föder är antingen Louise eller hennes man som får känna smärtan i en avbruten hand xD

Jag sitter i soffan under hela samtalet och ser ut som en levande fågelholk xD Detta är en vanlig fredagskväll hemma hos mig =)

Imorgon ska jag vara barnvakt till världens bästa kusiner! Så imorgon räknar jag med att klä ut mig och gå all out med ungarna! Ska bli så sjukt roligt att bli 3 igen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0