Stressigaste dagen någonsin!

Jag är helt slut. Jobbade kvällen idag och kan ju säga att det var fullt ös, fötterna värker, huvudet dunkar och jag hade ingen koll alls på vad jag har gjort idag. Har stressat som en tok så just nu sitter jag och läser om steg 1 för att göra kroppen immun mot stress. Låter inte det underbart! Dock så gör jag nästan alla punkterna fast kanske inte ut till det yttersta. Hur snäll är du emot din kropp? Följer du punkterna tro? ;)

Steg 1!

* Träna konditionen och öka pulsen.
* Kör styrketräning flera gånger i veckan.
* Ät sunt och drick mindre kaffe.
* Se till att du kan vila och ha det lugnt kring dig.
* Sov minst 7 timmar varje natt.
* Fokusera på beröring och odla vänskap.
* Lyssna på lugn och glad musik varje dag.
* Vistas ute i naturen flera gånger i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0