Hejsvejs lingongejs....

Igår var jag stort behov av en tjejkväll och tack vare Elin var det precis det jag fick. Så först var vi hemma hos henne och åt och fixa oss för att dra ner till stan mot trädgården. Vilket var väldigt roligt! Dock så var det inte många som jag kände som var där men Elin hitta människor högt och lågt xD

Så nu väntar jag på att Alexandra ska komma hon ville att vi skulle gå ut och ta några snygga bilder. Och vem vill säga nej till det! Jag vill ju ha en ny header! xD Så kanske ska sätta på mig lite kläder innan hon kommer jag fick nämligen gå ut med hunden när det spö regna. Sen så råkade jag däcka i soffan i 3 timmar men vem ska klaga på det!



Kommentarer
Postat av: alexandra eriksson

jag ska strax äta så jag smsar dig snart hihi

2011-07-23 @ 16:37:16
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0