1 Januari

Igår kväll och natt var verkligen sjukt roligt =D Jag såg fyrverkerierna i stan med pojkvännen åkte hem åt 3 rätters med familjen. Gjorde mig i ordning och drog hem till Alex och festa med dom mest underbaraste människorna på jorden xD Tyvär så har Tjockisen tagit sin kamera med sig hem så kan inte bjuda på några fina festbilder. Plus att hälften av bilderna är barnförbjudna! xD

Idag har jag bara sovit, spelat DJ Hero, ätit och sovit lite till och precis så tänker jag fortsätta min kväll idag. Har precis sett fångarna på fortet ocg bloggarna fick stor stryk det var så roligt att jag och syrran höll på att dö. Mamma tyckte att hela pogrammet var löjligt och det kan man definitivt hålla med om! Tänkte bjuda på en bild på hur jag såg ut igår också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0