Min Favorit! =)

Här ser ni min favorit nämligen Samson =) Samson är "min" hund. Egentligen pappas men jag ser han som min med. Samson är en Eurasier som är en blandning mellan Chow Chow och Samojedspets. Han är en av den vackraste hundrasen i hela världen tycker i alla fall jag och pappa!

 Jag har alltid velat ha en hund, men mamma var ju "dödlig" allergisk så när dom skilde sig så hoppa jag på pappa direkt. Jag började leta efter raser och när jag hitta Eurasien blev fader min väldigt intresserad. Vi hälsa på en Kennel i Lysekil, pappa blev då väldigt intresserad av den "fläckiga" tungan dom hade.  Så pappa hitta en bra Kennel i Norge som vi åkte en vacker dag i Mars/April och hämta våran skönhet som då hette Freddi om jag kommer ihåg rätt. Han var nämligen förr i F gruppen xD Samson är verkligen en underbar hund som har blivit lite lat. Han älskar långa promenader, hästar och tikar skulle jag säga.

Bildspel =)



Vill ni veta mer så fråga gärna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0