Godmorgon =)

Hellu igen här sitter jag yttligare en dag hemma. Som tur kom tjockisen och håller mig sällskap innan han ska till skolan. Idag känns det som om jag har blivit överkörd av ett tåg!? Kan vara möjligt med tanken på dom konstiga drömmarna jag har haft. Så nu hoppas jag att tjockisen gör mig något att äta som jag förhoppningsvis kan få ner utan att få kramp och må illa. Vi håller tummarna =) ;)( Man kan ju alltid drömma) Idag tänkte jag ialla fall försöka hoppa in i duschen. Och åka till skolan och hämta lite böcker så jag inte kommer för mycket efter =) Alltid lika roligt med läxor eller vad säger vi?

Istället för att skräma iväg er med mitt feta hår och osminkade ansikte så visar jag en annan bild på mig =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0