Fullproppad av mat och dans!

Som ni kanske förstår så ligger jag här med pappa i var sin soffa som två inpackade sadiner. Han överraska mig med jätte god mat och pannkakor till efterätt! Mumsigt! Idag har jag nästan blivit av med min migrän dock på dans lektionen blev den lite värre. Men jag kunde inte skippa den. Dansen är så sjukt rolig så det är inte sant! Om ni funderar på vad ni ska välja på individuellt val så rekommenderar jag dansen! Det är roliga människor, man lär sig roliga och kluriga koreografi, man får släppa loss OCH man längtar till nästa lektion! Hur viktigt är inte det! Speciellt om man går samhäll! Så vad tycker ni att vi ska lägga in för bild här? Kanske en dans video?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0