Fredag/Lördag!

Hellu igår försvann hela dagen på grund av att Sandra fick tiden att flyga iväg! Det är sjukt vad härligt det kan vara att bara prata ut hos en kompis som faktiskt lyssnar och inte tar någon ställning. Hon e sååå neutral xD Hur som helst när Sandra åkte igår så sprang jag till Sportlife ochj körde Powerstrip vilket var sjukt roligt! Sen bar det hem till älsklingen där jag fick god mat och sömn.

Så när jag vakna idag vakna jag till frukost på sängen och en varm stor famn! NE INTE ALLS! Jag vakna med en armbåge i ansiktet och ett gå upp och gör frukost inprencipt (lite överdrivet kanske men armbågen var där xD) Så upp hoppade vi vid 11 och gjorde frukost och sprang och tog sen bussen till torp. Där det var sjukt mycket folk! Vi gick runt i 3 timmar ca och sen blev det bussen hem jupp...

Gammal bild på mig och Victor =)




Kommentarer
Postat av: SAAANDRAAA!

Jaha så jag e neutral, så trevliiigt =D(för det e något bra väll XD?)

2011-03-01 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0