Göteborg

Jag gick upp kl 5 imorse och kunde inte tro mina ögon! Jag tog bussen ner till kampen tjugo i 6 och bussen var smockad! Lika full som när jag åker skolbussen till skolan! Jag blev fruktansvärt chockad visste inte ens att samhället var öppet innan 7 xD jaja nu märker man vad lat man e xD Eller kanske inte  med tanken på vad jag har gjort idag. Vilket ni måste vänta med tills på söndag eftermiddag att få reda på =P  Nu ska jag plugga nöta nöta nöta och sedan blir det dusch för andra eller tredje gången idag xD och sen sova för tåget går 10 i 7 imorgon men jag vill ju helst åka buss tror jag på grund av att tåget blir alltid försenat eller går sönder =P men men hur som helst måste jag ner till Göteborg imorgon med =D

Här får ni en trött och hungrig Louise på tåget hem XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0