den nya mannen i mitt liv !! =)

Jag har fått en ny man i mitt liv som jag är helt förälskad i! Nämligen King Arthur! En mer gosig och lugn häst får man leta efter =) Han är cool lugn, så mysig och påminner mig om min förra häst som hette King, vet ej om han blir långvarig eller inte men tänkte att jag kunde packa en väska och rymma iväg i skogen med han i några månader. Hade varit helt perfekt och underbart!! Det roliga är att jag är fortfarande extremt rädd och så fort han drar bak öronen hoppar jag 20 meter bak och frågar om han är arg och om jag har gjort något fel. Men som sagt det är bara att hoppa upp i sadeln igen, det känns så underbart när man sitter där även om jag är sänd och nervös så är känslan obeskrivlig. Känns som man för första gången kan andas, koppla av och känna att man trivs till 140%!!

Jag menar kolla bara på denna skönheten!

 


Och Självklart en fin bild på Pappas stora kärlek xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0