Orofluido

Hej allihopa hoppas allt är toppen!! Här är det helt underbart =) Jag har fått tränat, ätit god mat, underbart väder och blivit bortskämd av pojkvännen som städade hela köket =) Dock har jag inte fått plugga som jag lovade mig själv att göra, illa, illa därför ska jag åka in till skolan tidigare imorgon så jag får lite skrivet. Som sagt har en uppsats kvar och ett muntligt prov, sen är jag KLAAAAR!! Underbart!



Så det var lite snabbt om mitt liv =) Nu till det jag egentligen hade tänkt att prata om nämligen Orofluido! Jag har Orofluidos hårolja som är helt fantastisk och underbar men nu har jag även köpt deras hårinpackning och är så extremt nöjd! Håret känns så otroligt underbart efteråt, det är mjukt, glansigt och lent. I AM IN LOVE!! NOW YOU TRY IT xD! Helt ärligt dessa produkterna är något av det bästa jag någonsin har köpt och produkterna är inte "jätte dyra". Köpte mina till och med på rea så har egentligen ingen bra koll på de.. Men de finns på Bellbox så check it out! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0