Kvartal Bodystep!

Hejhopp allihopa! Just nu sitter jag och kollar på gårdagens eurovision song contest finalen. Missa ju detta eftersom jag var på min studentbal, och självklart vinner Sverige den enda gången i hela mitt liv som jag missade finalen!! Fy vad arg jag var när bandet som spelade på balen avslöjade att Sverige vann när jag verkligen bad alla att inte berätta resultatet för mig. FYYYYYYYYY!!!!

Men hur som helst nu har även precis kastat i mig en halv pizza och massor av godis xD Tycker jag är värd detta eftersom jag har varit i Göteborg och fått den nya Bodystep kvartalen nämligen Bodystep 88, vilket sjukt otroligt roligt och jobbigt pass! Det är nog ett av det bästa passen faktiskt, helt otroligt vad svettigt det var i salen med ca 45 instruktörer men vilken energi!!!!!!! I LOVED IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0