Vart är du?!?

Hejsan svejsan allihopa! Klockan är mycket och jag borde ligga nerstoppad i min varma säng! Men eftersom jag har fått massa kommentarer angående vart jag är tänkte jag ta det nu! =)

Det är nämligen så att hela förra veckan tisdag - fredag låg jag hemma med hög feber ca 39 grader och var jätte dåligt, när jag vaknade på fredag så fick vi ta kontakt vårdcentralen på grund av det enorma trycket jag hade runt ögonen och i pannan. Det visade sig att jag hade en grov bihåleinflammation och där av hade jag fått den höga febern. Så doktorn skrev ut dubbel dos antibiotika och kortisonspray, men detta har inte börjat att fungera förren idag. Jag klarar nämligen inte av antibiotika, kroppen blir helt slut och slår verkligen ut allt som mage och huvud. 

Så detta är anledningen till varför jag inte har hört av mig, jag har nämligen enbart vilat och varit i skolan. Eftersom jag har gått till skolan med feber så har jag så fort jag kommer hem ramlar jag ihop i sängen och sover i timmar!!!! Det värsta är den otroliga tränings suget jag har! Och jag får inte träna på två veckor! Detta är något som verkligen SUGER eftersom vi släpper alla nya pass nästa vecka! OCH JAG FÅR INTE VARA MED =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0