23/6 glömde att trycka publicera xD

Hejsan svejsan, jag vet jag kom hem torsdags morgon klockan 4 ifrån Turkiet och bloggar först nu. Jag vet dåligt gjort av mig, men för mitt försvar så har jag världens jobbigaste förkylning! Jag har haft feber sen tisdags, halsont, ont i öronen och världens snuva. Det sjukaste är att vi tror att ena örat kan ha spruckit? Detta eftersom det känns som om jag har lock för örat det värker som attans samt det rinner vätska ut ur örat!! Tror inte det är riktigt friskt men jag ger det tills måndag morgon innan jag kontaktar läkare. Trots att jag jobbar på ett sjukhus och tycker det är jätte roligt, så avskyr jag verkligen att vara patient. Så just nu ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på film, detta eftersom dumma jag somna klockan sju och sov till halv nio.hur dum får man vara xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0