Datakrångel!!!

Hej sitter just nu med min nya iPad i famnen framför dator och försöker få internet på min stora dator att fungera så ni kunde få se lite fina bilder ifrån min student! Men det verkar inte vilja fungera dock så fungerar min underbara iPad fantastiskt bra, världens bästa student present! Har suttit och läst på lite angående iPad och de olika som finns, ska man ha en trea eller räcker det med en två. Och jag har bestämt mig för att behålla min underbara vita platta sak xD ska dock åka och köpa den ett fodral imorgon, ifall man skulle tappa den ( men det hoppas vi inte på!) Jag har alltid trott att en iPad har man för utseendet skull och att det är en fräck sak att ha, men hjälp mig vad händigt det är xD idag anar jag surfat enbart på iPaden och även spelat spel och läst litteratur! Mycket lättare än en vanlig iPhone! I love it! Så nu ska jag hoppa i säng med min vita lilla platta sak och läsa en bok :) så får vi hoppas att det kommer upp lite student bilder imorgon =) ska även köra syrran till flygplatsen för imorgon åker hon mot Kreta!!! På onsdag åker jag till Alanya! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0