Bläääää!!!!

Hej allihopa! Idag är första dagen på min "sjuk ledighet" . Nu vet jag vad alla tänker whaaat? Jo igår klockan 6 på morgonen fick jag nog, jag var helt döv på höger öra, örat var svullet och helt klippigt och igenom klippigt! Varenda bihåla var igenom täppt och jag kunde knappt prata så mamma ringde sjukvårds upplysningen och kvart i 8 hade jag tid. Halv nio kom jag ut ifrån akuten med ett helt apotek med mig xD bokstavligen! Fick antibiotika för öron infektionen jag hade som även skulle vara hjälpsam mot bihålinflamationen, fick en näspray som skulle vidga ut och vara effektiv mot bihålinflamationen. Samt hostmedicin och bedövnings halstabletter. Så nu ligger jag invirad i tre filtar i soffan och kämpar emot alla bieffekter som jag får av medicinerna. Avskyr att vara sjuk! Har inte haft den bästa midsommar helgen i mitt liv direkt xD
Bilden är ifrån förra midsommar 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0