Powerwalk!

Hej!

Kommer fortfarande inte överens med blogg appen då den har vägrat ladda upp inläg under två hela dagar så här kommer tisdagens inlägg ;)



Idag vakna jag och det första jag gjorde var att ta en timmas powerwalk med Sasse i solen! Det var helt underbart och så extremt skönt, har ju hittat den mest perfekta rundan för mig och Sasse. Då man kan gå mer "ute på landet känsla promenad" så man känner att man verkligen kommer bort ifrån all stress och bara kan slappna av och gå! Dock fungerar inte detta då Samson kliver på en huggorm på promenaden. Ormen låg ihop kringlad och Sasse trampar mitt i denna ringen och jag får panik och skriker SAMSON ORM!!EN ORM!! Och rycker i kopplet för att få han att flytta på sig! Vad händer?? Jo Ormen på något vänster "kramar" eller drar ihop sig och följer med Sasse en meter innan den släpper xD Allt var så extremt sjukt!! Jag såg verkligen framför mig hur jag skulle bli tvungen att ta med Samson hem och på min fina moped och skaffa hjälp! Men som tur högg aldrig ormen och Sasse mår bra, dock så kommer jag nog aldrig att återhämta mig igen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0