Fallens 21/7-12

Hej! Egentligen så försökte publicera detta blogg inlägget sen klockan 17 igår men blogg appen har varit starkt emot mig xD Så jag gjorde så att jag tillslut gav upp och tog datorn istället =) Så igår var det premiär för mig på fallens i Trollhättan jag kommer inte ihåg sist gång jag var där men mamma lova att jag har varit där tidigare men inte vad jag har i minnet. Hur som helst så var det hur roligt som helst eftersom det var strålande sol och hela familjen var samlad mamma, mammas kusin, syrran, vickan och jag. Vi passade på att fika ute vid "bryggan" och sprang sedan vidare till fallen när de öppna slussarna, det var riktigt fint men hjälp mig vad folk det var xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0