2 juni

Hej! Jag vet dålig uppdatering men för mitt försvar så har jag ingen dator hos pappa och inga bilder = tråkig blogg typ xD. Vet. Inte hur man lägger upp bilder med iPaden än men  förhoppningsvis kommer jag att lära mig det inom en snar framtid. Just nu diskuteras det om att kanske till och med stänga ner bloggen och öppna en helt ny! Känns som en ny blogg är en helt ny start, sen känns det som om jag har växt ifrån själva namnet på bloggen xD kan man säga så? Ne tror jag vill börja om, passar bra till omständigheterna då man kanske inom snar framtid behöver flytta, byta jobb, börja skolan osv. Vi får helt enkelt vänta och se vad framtiden har att vänta

=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0