Studentresa + utvärdering = CHECK!



Idag så har jag och Anna bokat studentresa för 8 stycken, vilket ska bli så sjukt roligt! Kan säga att jag längtar redan xD Speciellt när jag stod och vänta på bussen och det regna som bara den. Frågade Anna om vi inte kunde åka idag istället =) Dock är inte resan betalt och hundra % bestämt men vi hoppas på att alla blev nöjda ändå =P

Idag har jag även haft bodystep och blivit utvärderad för vad jag ska göra för att utveckla som instruktör. Något som jag tyckte var så jobbigt för jag var så otroligt nervös! Men hon som utvärdera var otroligt duktig och sa saker som man själv inte har tänkt på, man fick ett annat synsätt. All kritik är positiv som jag säger för man vill ju utvecklas! Så jag längtar verkligen tills imorgon då jag redan vill börja jobba på allt hon sa. Ska bli roligt att försöka utvecklas och växa mer i min roll som instruktör faktiskt =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0