Pulkaåkning!



Idag så kom kusinen förbi en sväng, bara den ena för den andra sov o bilen så vi ville inte väcka henne så hon åkte hem igen =) Men stora tjejen följde med oss till pulkabacken som ligger 10 min härifrån. Det roligaste är att jag tror att mamma, jag och vickan tycker att det var minst lika roligt som kussen xD Man blir ju verkligen 3 år gammal när man håller på så här. Det är så otroligt roligt! Jag menar när mamma åker pulka ner och åker över ett hopp och helt plötsligt åker mamma på rumpan och pulkan åker helt plötsligt förbi mamma xD Jag och vickan trodde vi skulle dö av skratt xD Självklart fick vi  även passa på att göra dom klassiska snöänglar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0