KÄNSLIGA LÄSARE TITTA BORT!


Hemma hos mamma är mamma magsjuk, eller har precis blivit frisk. Hos pappa är Samson=Hunden magsjuk och är jätte dålig tyckte så synd om han! Igår kväll låg jag och läste när jag hörde samson springa runt och gny, sen hör jag hur pappa öppnar dörren ut och helt plötsligt hör jag världens skrik! Lät som någon plåga hunden! Så jag gick upp fråga pappa om samson var dålig i magen, pappa svara om han var och då känner jag lukten ifrån pappas rum. Överallt, golvet, i samson säng och upp mot pappas säng. Så jag tog en promenad med samson medans pappa städa. Så klockan halv 2 inatt gick jag ut och gick med hunden. Och han skrek och hade så ont! Tycker så synd om han, men han är fortfarande dålig så vi gjorde kokt ris till han idag. För tydligen är kokt ris, kokt fisk och saltvatten bra för hundar som är typ "magsjuka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0