Hush, hush



Tänkte snabbt göra ett inlägg om denna fantastiska otroligt fängslande boken hush, hush - A fallen angel. . . A forbidden love. Jag är inte en person som gillar att läsa speciellt mycket men ibland kan jag få stunder då jag känner att jag måste läsa en bok. Speciellt när man på loven inte har så otroligt mycket annat att läsa. Så syrran gav mig denna boken på engelska, först så läste jag 10 sidor och tyckte okej, den var bra, men inget speciellt. Så några kvällar senare tog jag tag i boken och sa varför inte och började läsa lite klockan 22:00. Först klockan 05:30 kunde jag lägga ifrån mig boken! Jag var som fast! Ikväll ska jag försöka läsa ut den och se om syrran har följande boken efter. För man vill inte  sluta!!!! När jag läste boken igår såg jag huvudkaraktärerna framför mig och man levde sig så otroligt mycket in i boken! I'M IN LOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0