Filmkväll



Igår åkte jag och vickan hem till Pontus där Anna, Simon och Johan vänta på att vi skulle komma så vi kunde se lite filmer ihop. Vi såg human centipede 2 och paranormal activity 3. Kan helt ärligt säga att jag tyckte att human centipede 2 var grymt BLÄÄÄÄ har inte sett första filmen och tror helt seriöst att jag inte vill se den heller xD Jag trodde jag skulle spy när han hade sytt ihop dem och gav dem laxeringsmedel. Spenderade halva filmen bakom en kudde och nerborrad i vickans famn xD Men paranormal activity 3 tyckte jag inte var så hemsk. Jag hatar att bli rädd för jag är verkligen en gigantisk mes, men jag älskar skräck, thriller och action. Tyckte mest denna filmen var konstigt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0