Bråk om spegeln och om hårprodukterna!

( Bilden är innan han klippte sig =P)
Tänkte passa på medan Victor har knuffat ut mig ur toaletten medan han fixar håret, hur det ser egentligen ut! Jag menar hur ofta har man inte hört hur killarna snackar om hur länge vi tjejer står och fixar oss framför spegeln. Samt hur lång tid det brukar ta. I våran relation så är det tvärt om! Victor och jag vi bråkar om vem som ska få spegeln och alla hårprodukter först. Det roligaste är att jag får fixa mitt hår först, det tar ca 30 sekunder för jag bara plattar och tupperar, är för lat för något annat xD. Men sen så knuffar Victor ut mig ifrån toan och tar alla hårprodukter, hans hår tar ca 30 min att fixa, det är sinnes! Sen så börjar han få till det riktigt snyggt nu, (ibörjan var det katastrof!!) funderar på att ta en kurs hos han så kan han få fixa mitt hår med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0