Bodypump!



Har precis kommit ut ur en otroligt lång dusch som var välbehövd efter Bodypumpen. Bodypump är en gruppträning med speciella reglerbara skivstänger. Då man tränar upp sin styrka och uthållighet på ett enkelt, effektivt och roligt sätt. Så prova Bodypump på Sportlife uddevalla xD Lite reklam ;) 

Jag som är en otroligt envis människa som alltid tror att jag är starkare än vad jag egentligen är så jag lastar på hur mycket vikter som helst. Sen kopplar jag på vilja och vägrar att ge upp fast hela kroppen skakar och det känns som armarna ska gå av xD Men det är otroligt roligt och man känner sig så grymt stark.. Sen så hade jag en man som hade minst 50 kg på stången i benlåten så jag räknar med att klassa ut han om några veckor xD Eller vad tror ni xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0