Bodyjam!



Hej allisammans! Har precis kommit hem ifrån träningen =) En timma awesome bodyjam! Jag måste säga att det är så sjukt roligt, jag har nog dom duktigaste deltagarna, dom är så otroligt härliga! Jag blir nästan lite kär xD Varje fredag efter passet bara jag längtar tills nästa gång xD Det gör verkligen hela min vecka, bara genom att veta att på fredag klockan 18:00-19:00 då smäller det! Då lyfter vi Bodyjamers taket på sportlife! =D

Direkt när jag var klar på Sportlife och hade kört hem Josefina hämta jag upp Vickan och åkte svettig och bläääää till hans mormor för hon fyllde år. Trodde att det skulle vara Vickan, jag och hans mamma och pappa. Nej självklart inte det var massa andra folk med. Och där kommer jag in i svettiga träningskläder med andan i halsen och otroligt röd och fin i ansiktet. Inte riktigt så jag hade tänkt att träffa resten av Vickans släkt. (SKÄMMIGT!!) Men men.. Vickan kalla det Payback is a bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0