Värsta helgen i mitt liv!

Hej! Jag ligger just nu hemma i magsjuka som börjades i fredags och fortfarande håller på =( Som tur hann jag precis avsluta praktiken, men 1 timma efter att jag kom hem började jag att spy. Fick panik eftersom jag avskyr att spy (är så otroligt obehagligt!) så fick ringa Sportlife och säga att jag inte kunde hålla i bodyjamen =( Tur för dom kan jag säga för efter det samtalet började helvetet!! Jag säger bara varje kvart ifrån halv 4 till halv 10! 

Men nu börjar det bli bättre har fått i mig två st hela smörgåsrån =D Jag vet att det låter pytte men i mina ögon så är det underbart! Sen är jag så grymt tacksam över att det är helg för då har mamma varit hemma och tagit hur bra hand om mig som helst, utan henne hade jag aldrig överlevt denna helgen. Vilket jag inte trodde att jag skulle göra heller kan jag ju säga xD Jag har verkligen varit grymt ynklig och bara skrikit efter mamma OCH det vågar jag erkänna jag grät och skrek och det fick sluta med att jag fick sova hos mamma. För jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Magsjuka suger!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0