Sista terminen i 3:an är den lättaste och roligaste terminen!

Jag har hört kommentaren sista terminen i 3:an är den lättaste och roligaste terminen i hela gymnasiet! Min kommentar till detta är FEEEEEEEEEL xD Jag har haft så sjukt mycket att göra dessa senaste veckorna så det inte är sant! Kolla bara på högen på bilden som endast är saker som ska vara klara till nästa vecka, samt tills idag. Så gissa hur min helg kommer att se ut...... Precis endast plugg xD Ska även se om jag kan få Vickan att gå på bio med mig =)

Lista på saker jag ska plugga och göra klart till idag fredag eller under helgen:

Till fredag/idag:
*Naturkunskaps läxförhör
*Förbereda svenska debatt
*Religion läst igenom sidorna 70 - 71  

Under helgen/nästa veckas plugg
*Skriva loggbok
*Semenarium religion och historia (Palestina och Israel konflikten)
          - Läsa ut boken: Hur man botar en fanatiker.
          - Lära sig tidslinjen + historia fakta
          - Läsa religions sidorna i boken + antekningar samt besvara frågorna till semenariumet

*Matte prov (var egentligen tills på torsdag men läraren dök ej upp)
*Göra klart alla diagram och tabeller till vår sammanställning av 69 enkäter = projektarbete 
*Svenska debatt
*Kolla igenom böckerna angående mobbning - planering inför egen lektion

Tror det var allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0