Liten kort blogg paus!

Det har tyvär blivit en kort liten blogg paus på några dagar. Dett är dock ofrivilligt men antar stt ni börjar bli lite vana xD Saken är bara den att jag har så sjukt mycket att göra nu för tiden .. Dock så har jag mig själv att skylla, jag är så otroligt skoltrött så jag har verkligen skjutit upp allt som går att skjuta upp! Dåligt, dåligt jag vet! Men nu har jag bara ett prov kvar denna veckan och sen blir det bara bättre och bättre =) Så jag är positiv i alla fall =)

Idag har vi haft teknik pass och det känns otroligt skönt för när jag tränar så släpper jag verkligen allt! Jag slutar att oroa mig för allt jag har att göra, stressen släpper och jag blir glad och mår bättre! Så mamma säger att det ska bli underbart när jag ska ha step passet imorgon. Som jag har längtat efter stepen men som precis allt annat så har det fått ligga lite lågt men nu *PIP* ska jag komma igång igen =) I HOPE I SEE YOU THERE!!!

Här får ni en underbat bra låt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0