Första dagen på praktiken =)

Idag har jag spenderat första dagen på praktiken, ska spendera 2 hela veckor på en förskola på en "resursavdelning" (tänker inte säga vart eller vilken). Hur som helst planerna inom framtiden är inte att bli förskollärare, även om jag tycker det är otroligt roligt att jobba med barn.

Ser verkligen fram emot att åka tillbaka dit imorgon dock så har jag ett läkarbesök på morgonen som jag inte ser fram emot. Lovar att det kommer bli sprutor och massa annat imorgon. HATAR SPRUTOR!!!! Doktorn som alltid säger att det inte känns! PSSSST! Klart det gör! För det första ni prickar aldrig rätt! För det andra SLUTA GRÄV I MIG! JAG ÄR INGEN NÅLDYNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0