ÄNTLIGEN FRISK!



Idag har jag gjort lite små försök med att sanera mitt rum! Jag har vädrat mitt rum och hängt ut alla sängkläder och renbäddat, även alla kläder(filtar,handdukar, osv) som användes under magsjuks perioden ligger i tvättstugan. Jag själv är ren duschad och spritad inprencipt så nu ska jag vara frisk och ren! Har fortfarande problemet med att få i mig mat eftersom jag är livrädd för att spy igen men det blev en förättring idag. När Vickan kom hit med Pizza!! =D Då slank självklart en bit ner och det stora + är att jag slipper att laga mat imorgon jippi!! Synd bara att han lämnade all disk åt mig =( Det får helt enkelt bli morgondagens problem! Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0