Alla hjärtans dag =)



Idag skulle jag och min gubbe egentligen göra något jätte speciellt! Men tyvär blev det avbokat på grund av sjuka barn xD Fråga inte för det blir för komplicerat för mig att berätta xD Dock efter praktiken var jag tvungen att vara hemma klockan 5 OCH det var viktigt! Både mamma och Vickan tjata om det konstant. Jag som verkligen avskyr överraskningar som jag vet om att dom ska komma, oväntade är helt okej ;)

Klockan 6 ringer det på dörren och jag får för Vickan inte öppna dörren med öppna ögon, och vad står utanför? Jo en av Vickans nära kompisar med en bukett av 12 röda roser =D Röda roser är verkligen min favorit. (BTW blommorna var ifrån Vickan och inte Robin xD) hur som helst så var jag så glad att jag trodde jag skulle spricka! Vad gjorde vi sen? Jo vi nörda spelet Zoo Tycoon! THAT IS HOW WE DO IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0