Påsk!

Hej allihop =) Tänkte ge er en snabb uppdatering angående min påsk! =) När man har skilda föräldrar så delar man ju upp allting med pappas och mammas släkt, sen eftersom syrran är hemma så vill alla ha dubbelt upp typ, dock så har jag skippat allt som middag med pappa och träffa kusinerna och så som syrran har gjort istället. Hon kan behöve få all uppmärksamhet ibland =p.

 Ne men vi började fira påsken med farmor i fredags middagen var extrem kort och intensivt. Sen på lördagen hade jag träning och sen middag med mamma för att sedan åka och fira påsken med mina underbara vänner fram tills klockan 3 på natten ca, för att sen gå upp klockan 10 för att göra mig iordning för ett påskfirande med mammas släkt. Och här snackar vi ca 4-5 timmars mat med förrätt, huvudrätt, efterrätt sen kaffe, tårta och småkakor. Så nu rullar vi fram, speciellt eftersom min moster är tillsammans med en italienare så är det ju italiensk mat som e så extremt god att man aldrig slutar äta heller! xD

Men nu ska jag ta och hoppa i sängen eftersom klockan ringer innan 6 eftersom man ska åka till Norrköping och sedan vidare till Stockholm imorgon =) WIIIIIIEEEE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0