Make up rådgivning =)


När jag fyllde år fick jag en make up rådgivning av mina underbara kompisar Allis och Sandris xD Och idag var jag och blev vacker samt att jag fick produkter för 250 kr =) Tjejen jag hade var ung och otroligt trevlig och duktig! Hennes sminkning och hennes hår var helt underbart och jag bara önskar att jag var lika duktig som henne. Hon gjorde en balsminkning på mig som hon tyckte passa mig och min hud, egentligen fick hon enbart göra vardags sminkning men det sket hon i för hon var så glad över att jag skulle på bal och erbjöd sig även att måla mig privat på baldagen. Men hur som helst så blev jag jätte nöjd och fick massa fina kommentarer senare =) Nu är det kassa bilder man man ser ändå att fokuset var på ögonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0