vindskydd för hästarna

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag ( senaste månaden) men idag har det varit fullt upp med att bygga det nya vindskyddet för hästarna. Eftersom vi sedan någon månad tillbaka har fått låna en hage av en bonde som ville att hästarna skulle äta upp gräset. Så har vi även fått lov att bygga ett vindskydd för dem i hagen så det arbetet började jag, pappa, Maria och Victor med idag. Vi började jobba vid 10 och slutade vid 20:00. Så det har verkligen varit en lång men rolig dag!  Men vi är ändå långt ifrån klara!

Medans jag håller på att ladda upp alla bilder får ni en bild på mig och min far (som desperat behöver klippa sig) innan bygget började =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0