Trött!!

Nu ska jag ta och hoppa i sängs har varit en jobbig och lång dag. Har tränat för första gången på över en vecka och min fråga är bara: Vart har min kondition tagit vägen xD Har även fått reda på att min resa till Stockholm nästa helg kommer att bli rätt problematisk, vilket jag inte hade räknat med men det löser sig hoppas jag =)

Nu ska jag ta och ringa Victor innan jag somnar, gjorde den tabben igår. Jag ringde, vi prata i en tio minuter sen somna jag visst och vakna kanske en tio minuter senare och fråga om jag hade somnat med honom i luren (vilket jag självklart hade gjort) sa hejdå och tydligen lagt på. Men trots detta vakna jag med telefonen i handen vid örat =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0