Skulle vilja vara 5 igen...

Idag saknar jag faktiskt att vara 5 år gammal. För när man var var liten så var mamma eller pappa hemma och tog hand om en. Någon som gjorde te och mat åt en och gav en så mycket kärlek och uppmärksamhet att man automatiskt blev frisk. Kommer ihåg att pappa alltid kom hem med grillad kyckling och färskpressad apelsinjuice medans mamma gjorde varma drycker och skar rostbröd i små små bitar xD Det gör hon fortfarande om man är magsjuk xD Men men nu är man stor tjej och får göra sin egna mat/ GODIS i mitt fall xD Som tur ska jag försöka övertala Victor att jag ska få låna hans onepiece som jag låna sist gång jag var sjuk. Så slipper man att klä sig när man vaknar imorgon xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0