Min nya kärlek RED BULL!

Under min utbildning så har jag hittat min nya kärlek, Victor gillar inte alls den på grund av att han också har fått den vanan . Nämligen kärleken till Red Bull!!!! Vi fick under utbildningen Red Bull energy shots 60 ml ren energi av våran "lärare" xD Jätte bra för mig som blir en duracellkanin, kan ju påpeka att jag drack en för 3 timmar sen och jag har nu gått igenom hela Bodystepen OCH Bodyjamen xD
 
På bilden nedan ser ni den underbara Åsa som hade min Bodyjam utbildning. Verkligen en av de duktigaste instruktörerna jag någonsin har träffat! Hennes sätt att lära ut och förklara är bara att så himla bra, kommer definitivt att använda några av hennes beskrivningar på mina pass! =D

image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0