Irriterad!

Jag blir så arg på mig själv ibland. Jag är en sån perfektionist när det gäller mina pass och när jag gör något fel så blir jag så sjukt arg på mig själv och vill bara gå av scen eller skrika åt mig själv att skärpa mig. Gör det ordentligt! Men jag fattar inte när jag går igenom det innan jag är instruktör så kan jag allt felfritt sen när jag ställer mig upp blir jag så himla nervös och allt skiter sig. Inte alltid men idag när vi hade release. Hur roligt är det att gör fel inte en inte två utan 4 gånger på dem tre första låtarna! Man kan bara skylla sig själv. Kommer inte kunna släppa det på veckor USCH!!!!!

Får lyssna på denna lugna fina låten och se om jag kan lugna ner mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0