Detta är din hjärna. Jag har rymt!

Imorgon har vi två läxor som ska lämnas in så gott som jag vet. Och jag fattar inte ett skit om vad jag håller på med! Självklart är ena ämnet historia B och det säger allt jag är körd xD Sen filosofin är helt okej för det är lite fumligt och sina egna tankar men historia! Lägg ägg jag är lika vilsen  varje gång.

Min hjärna säger bara:
Nu orkar inte jag mer. Jag rymmer. Jag kan inte vara i detta huvudet längre. Nu sticker jag! Precis som Göstas hjärna i galenskaparna (bästa någonsin!!!!) Kan skratta lite åt den istället för historia kanske xD Ne men nu återgår jag till det seriösta HISTORIA =(

Lyssna på slutet så sjukt bra xD

Hjärnan:
Vänta lite, Gösta. Gösta. Gö- Hallå! Gösta! GÖSTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Hjärnan ynkligt:
Gösta. Gösta? Gösta?? Skit!

Hjärnan till publiken:
Är det någon som vill ha en hjärna?

Så gott som oanvänd. Det är bara en ägare!
Nehe. Jävla snobbar. Jag får väl omskola mig till kretskort då. Men jag gör det inte utan motstånd!

Hejdå. Njurritzs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0