Vad gör Louise efter ett pass?

Täkte ge en kort bildbeskrivning vad jag brukar göra direkt när jag kommer hem efter ett pass! Dock så är bilderna tagna i förhand eftersom jag oftast är antingen jätte trött eller helt uppe i varv, och börjar helt plötsligt med skolarbete eller något annat oftast går igenom passet för morgondagen xD

VILA!!! VIKTIGT =)


LAGAR MAT! VIKTIGT ATT DETTA GÅR SNABBT ANNARS LOUISE ARRRRRGG!!!! 
 På bilden nedan är det jag som lagar men oftast tvingar jag pojkvännen eller någon annan att göra det åt mig eftersom jag är såååååå trött =) xD


Helst något gott xD ( Nej egentligen är jag faktiskt rätt nyttig av mig =O tro det eller ej!)




Sen tv och mys med katten och dricker typ 7 koppar te xD


Sen tvinga Victor ur min säng så jag kan få sova i den xD



Jag sover egentligen inte med kameran i ansiktet och sover inte med öppna ögon xD


GODNATT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0