Träningsmagi!! TACK! =D

Idag skulle jag och Josefina egentligen ha teknik och konditionspass men eftersom Josefina har fått sin sons förskyldning fick jag hoppa in själv, och köra endast kondition. Deltagarna var helt fantastiska jag behövde nästan inte prata utan det räckte att jag pekade och visade med kroppspråk. Det var så otroligt häftigt! Alla var otroligt peppade och hejade på varandra, det blev sån energi i salen och man kände hur man blev en riktigt energibomb! Detta passet som var idag var verkligen det vi kallar träningsmagi! När allting verkligen sitter till 100 procent!

Det var så otroligt roligt så jag kan verkligen inte sluta le! När flera deltagare kom fram och sa tack du gjorde min dag! Det går inte att förklara! JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Detta är verkligen det jag behövde, vilken energi, vilka deltagare. Det var helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0