Plugg!!!

Ibland undrar inte jag om man pluggar helt i onödan! Som i måndags skulle vi ha prov i Svenska så man spendera hela helgen på att plugga (inte jag för jag var så himla upptagen xD) men alla andra i klassen som var duktiga på att plugga. Och vad händer? Jo läraren kommer inte?!? Hon har inte hört av sig, inte sjukanmält sig till våran skola. Inget alls! Då känns det lite respektlöst mot dem som faktiskt har lagt ner flertals timmar på pluggandet så kommer inte läraren till provdatumet?  Hur peppad är man att plugga nu då?

Jag har nu suttit i två dagar och råpluggat religion, det bästa av allt är att jag knappt några antekningar om Judendomen och har inte en enda mening om Kristendomen utan bara om Islam xD Louise börjar känna paniken inför provet på fredag!!! Samt väldigt trött xD GODNATT!!!!


Trötta Samson när han var lite och Söt! Nu är han stor och helt underbar! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0