Hej hej!

Hoppas allt är bra med er =) Själv har det varit en ganska händelserik dag nämligen att idag har jag haft mitt första bodyjam pass helt själv. Tyvär så var Josefina fortfarande sjuk så jag var tvungen att hoppa in och köra hela passet själv. Det var otroligt roligt, jag kände att man fick jobba otroligt mycket mer än när man kör bara ett halv pass xD Vilket är rätt självklart men det blev mer att tänka på så som teknik, coaching och kontakt med deltagarna. Idag kände jag att det gick över förväntningarna faktiskt och det kändes bra utan Josefina (inget illa menat xD) Man vill inte hålla på att tema hur länge som helst utan man vill ju komma igång så fort som möjligt =)

Och nu kör man bara på för imorgon ska jag hoppa in och ha Bodyjam istället för Zumba för den instruktören var tyvär sjuk. Och 5 min efter att det passet är klart ska jag byta sal och köra en timma bodystep konditionspass xD Sen på fredag får det bli veckans sista träning då vi avslutar med Bodyjam! Något som gör mig mer nervöst är att syrran kommer hem och ska vara med på passet xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0