Hatar att gå upp på morgonen!

Hatar är ett starkt ord men att gå upp på morgonen är inte min grej och speciellt inte på vintern när huset är kallt och det är mörkt ute. Dels är jag otroligt morgon pigg eller inte, har inte ens det bästa morgon humöret. Det bästa är att låta mig vara nästan för risken är att jag hugger till xD Tänker bara stackars pojkvännen alla gånger han har väckt mig och sen blivit urkastad ur sängen xD Som tur så sover han oftast längre än mig. Det värsta med han är dock att han snarkar!

Det är det värsta som finns, jag kan inte ens ha en klocka i mitt rum för den låter för mycket när jag ska sova. Tror jag måste kasta ut Victor nu så han inte somnar i bilen på vägen hem. Han ligger och snarkar som bara den i min sköna nybäddade säng =P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0